lördag 23 januari 2010

Inflyttningen som kom av sig...

Igår började vi flytta in, vi har kört dit grejor men kan inte sova kvar!
Rörmokaren skulle också ha dykt upp igår och gjort det sista så vi fick värme och vatten, men dök han upp?
Nejdå, och inte svarar han på telefon heller. Fast vi börjar bli vana, sist tog det ett par veckor innan man fick tag i honom efter att han lovat komma!!
Så vi får bo kvar i lägenheten ett tag till, men vi blir utkastade den 31 januari...
Men det ordnar sig nog, Fiskarhedenvillan har lovat att hjälpa till med en annan rörmokare om det inte går att få ordning på honom.
Jag kan inte låta bli att hänga ut honom eftersom han tillhör (tillhörde?) en av dem man kan bli tilldelad via Fiskarhedenvillan, så varning för Rör-Johan i Dalarna från Insjön!!

Nog om detta, på begäran lägger jag ut några bilder, det var ganska länge sedan sist och jag har inga jättenya bilder, men håll tillgodo!
Jag ska försöka ta några nya snart, innan jag lägger ner bloggandet.










1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag och min familj håller på att undersöka husbyggnad och har fastnat för just "svanen" hos Fiskarhedenvillan.
    Så kul att jag hittade eran blogg om just detta huset.
    Ni skrev någonstans i eran blogg att ni köpt grundläggning, åtagande 1-3 samt VVS och el. Vad är just de olika åtagandena? Får man fråga vad budgeten är på detta? Har ni hållt den budgeten eller sprack den?
    Får jättegärna mejla mej på jessica.tellt på homails sida (skriver inte mailadressen rakt av ifall servern läser av den)
    Lycka till med husbygget och hoppas det har gått bra med rörmockeriet och resten av bygget.

    MVH Jessica

    SvaraRadera