tisdag 18 augusti 2009

Byggdag 25

Inga bilder idag, glömde kameran hemma :-(
Jag får beskriva vad som hänt istället. Snickarna har isolerat färdig undervåningen, plasten återstår. De har också monterat en del fönsterfoder, spikat stående panel och nästan gjort färdigt skärmtaket över groventrén. Sist men inte minst så har de monterat färdigt den andra garageporten och hängt in garagedörren, så äntligen kan vi stänga och låsa om oss i garaget!!
Själva då? Svärfar och jag har gipsat en vägg till i garaget, bara en återstår, och jag avslutade kvällen med att måla lite fönsterfoder åt snickarna imorgon.

2 kommentarer:

  1. Nej, det visste vi ej. Vad roligt! Mina favorit pojkar, de gör ett fruktansvärt bra jobb..
    Bygger ni i Arboga eller? De skulle till ett husbygge där tror jag att de sa när de var färdiga med vårat hus..
    Skoj, hälsa de små liven.. Krille är sååå söt :P Han gillar kaffebröd *ler*

    När planerar ni inflytt?
    Tiden går fort, helt plötsligt står huset klart :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vad roligt med en fiskarheden villa till.
    Vad fint ni får det.

    //ina

    SvaraRadera